A vállalat által felhasznált képek:

A cég által felhasznált képek külső kommunikációjában egységesek, a PR jellegű közlemények, sajtó háttéranyagok kommünikék, valamint az álláshirdetések is egy képi motívummal dolgoznak, mely megtalálható a vállalati ismertető füzetben is.

A vállalati kommunikáció indirekt elemei

A vállalati kommunikáció indirekt elemei

Pl.:
Színek és tónusok:
A felhasznált színek és tónusok a cégre jellemző embléma, logó színeit hordozzák, így adottak. Az arculati kézikönyvnek megfelelően  minden külső kommunikációs eszköz: névjegyek, logó stb. esetén a felhasznált színkombinációk megegyeznek az eredeti tónussal, nem térnek el attól. Kivételt jelentenek ez alól a fekete-fehér képek, melyek a hirdetésekben láthatók.

Felhasznált betűtípus:
Az arculati kézikönyv a cég a hivatalos levelezésében használatos betűtípust is meghatározza pl: Ariel betűtípus. Ebben az esetben a vállalat által minden írásbeli kommunikációban a leggyakrabban felhasznált betűtípus az Ariel betűtípus.

Grafikai motívumok, zene:
A vállalat állandó grafikai motívumokkal, illetve zenével is, mint arculati elemmel is , rendelkezhet. Itt fő szempont az egyszerűség, a könnyű áttekinthetőség. A hangsúly a tartalmon van, kevésbé a formán.

A vállalat „külső stílusának” elemei:

Az üzleti levelezés stílusa: egységes.

Hirdetés
Spange - feszítőszálas spange
Műköröm tanfolyam - OKJ képzések
UV lámpa - műkörmös
Műköröm kellékek - műkörmös
Körömdíszítés - havi TOP20
Műköröm készítés - alaptechnikák
Köröm minták - francia köröm
Műköröm képek - műkörmösöktől
Crystal Nails műköröm
Műkörömépítő tanfolyam - neked